
Jaké výhody přináší naše externí vedení účetnictví?
Nabízíme komplexní služby v oblasti vedení a supervize účetnictví, daňová evidence a daňová přiznání formou outsourcingu účetnictví s výhodami pro Vás:
-
snížení nákladů na vedení účetnictví,
- individuální modely spolupráce při outsourcingu účetnictví,
- zákaznický portál pro účetnictví on-line kontakt 24/7.
Vedení a supervize účetnictví, daňová evidence
Nabízíme vedení a zpracování účetnictví (účetní outsourcing), daňové evidence a vedení účetních agend v mnoha formách, vždy k plnému uspokojení Vašich potřeb. Máme dostatek zkušeností k tomu, abychom Vám zajistili plný outsourcing účetnictví (kompletní převzetí účetní agendy), externí účetnictví, sdílené účetnictví online nebo supervize účetnictví.
Snížíme Vaše náklady, poradíme Vám, přebereme plnou zodpovědnost.
V oblastech zpracování účetnictví, daňové evidence, daňová přiznání a poradenství patříme mezi špičkové účetní firmy. O vysoké kvalitě a nadstandardní šíři našich účetních služeb svědčí certifikace ISO 9001 a fakt, že více jak 80 % našich klientů využívá zpracování účetnictví a daní online již více jak 8 let. Staňte se našim spokojeným zákazníkem i Vy!
Vyberte si nejvhodnější model vzájemné spolupráce při outsourcingu účetnictví
- Externí účetnictví – tento základní model spolupráce spočívá ve fyzickém předávání účetních dokladů. Vhodný jako externí vedení účetnictví menších firem, které hledají účetnictví v Mladé Boleslavi a okolí.
- Externí účetnictví+ – spolupráce založená na elektronické výměně dokumentů. Přístup k dokumentům online 24/7, zaúčtování do 48 hodin.
- Sdílené účetnictví – komfortní služba outsourcingu účetnictví online s plným přístupem k IS, odpovědnost za vedení účetnictví nese naše firma.
- Účetní supervize – prémiové on-line účetnictví s plným přístupem k informačnímu systému a všem modulům, došlé účetní doklady neopouští Vaši firmu, pozice hlavní účetní je outsourcována.
- Administrativní asistent – asistenční administrativní a kancelářské služby dle Vašich požadavků pro funkční administrativní chod Vaší firmy. Šetříme Váš čas, obchodní a organizační agendu za Vás vyřídíme levněji.
Zavolejte nám, položte dotaz, sjednejte si schůzku prostřednictví formuláře, zadejte nezávaznou poptávku pomocí Kontaktního průvodce. Rádi Vám poskytneme odborné služby v oblasti účetnictví, mezd a personální agendy.
SOMMER ACCOUNTING s.r.o. – nadstandardní certifikované služby - mzdy, personalistika, účetnictví, daně, audity, účetní poradenství, mzdové a personální poradenství - vše pro váš firemní růst.
Reference
