od 3.500 Kč

STANDARD

do 100 dokladů za měsíc

  • Tarif pro OSVČ, malé a začínající firmy
  • Zpracování účetnictví (faktury, účtenky, banka)
  • Sestavení DPH, kontrolního a souhrnného hlášení
  • Elektronické předávání dokladů
  • Zpracování podkladů DPFO/DPPO
  • Napojení fakturačních aplikací
  • Komunikace s finančním úřadem

od 6.500 Kč

OPTIMAL

nad 100 do 200 dokladů za měsíc

  • Tarif pro větší firmy
  • Účetnictví ve střediskovém a zakázkovém členění spolu s on-line reportingem
  • Měsíční uzávěrky

Individuální

FULL

nad 200 dokladů na měsíc

  • Tarif na míru podle individuálích požadavků klienta

Používání cookies

Chceme Vám poskytnout co nejpřesnější informace a pomoci Vám co nejrychleji najít vše, co Vás zajímá. K tomu potřebujeme ukládat soubory cookies.

Pro správné fungování webu uchováváme jen ty nejnutnější anonymní cookies. Vše ostatní je uchováváno pouze při poskytnutí souhlasu. Více informací naleznete v sekci cookies.